مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:102023-11-27اقتصادي

الحاق 54 هکتار از اراضی دولتی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به شهر تیران


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: 54 هکتار از اراضی دولتی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به دو نقطه شمالی و جنوبی شهر تیران الحاق شد تا این پروژه به سرانجام برسد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: 54 هکتار از اراضی دولتی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به دو نقطه شمالی و جنوبی شهر تیران الحاق شد تا این پروژه به سرانجام برسد.

سعید کاشفی در گفت وگو با ایسنا به وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در تیران و کرون اشاره و اظهار کرد: بیش از 5000 نفر در شهر تیران متقاضی مسکن بودند که با بررسی پرونده های آنان 2600 نفر واجد شرایط بهره گیری از این خدمت دولت بودند.

وی با بیان اینکه زمین برای احداث بخشی از خانه ها در شهرک بهارستان تیران آماده سازی شده، افزود: عملیات اجرایی 184 واحد مسکن آغاز شده که در قالب دو پروژه 146 واحدی و 38 واحدی در دست اجرا است.

به گفته ی رییس اداره راه و شهرسازی تیران و کرون این پروژه ها توسط بنیاد مسکن این شهرستان در حال احداث است و پروژه 146 واحدی 57 درصد و پروژه 38 واحدی 38 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: زمین برای احداث 400 واحد مسکونی به صورت گروه ساخت به اداره بنیاد مسکن تیران و کرون تحویل شده تا پس از انجام قرعه کشی عملیات اجرایی آن آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 54 هکتار از اراضی دولتی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به شهر تیران

الحاق 54 هکتار از اراضی دولتی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به شهر تیران